امام حسین‏(ع‏)‏

میلاد پیامبر اکرم (ص) رو به همه ی مسلمین جهان تبریک عرض میکنم.

نظرات شما عزیزان:

خادم ابالفضل العباس(ع)
ساعت1:12---30 فروردين 1392
سلام مهران جون از این که به وبلاگ مون سر زدی و نظرت رو گذاشتی خوشحال شدم لازم دونستم که بگم وبلاگ زیبای داری فقط مشکل اینجاست یکم وبلاگت رو شلوغ کردی مثل وبلاگ دخترای عاشق یه چیز دیگه وبلاگت رو به روز کن و بازم به وبلاگ ما سر بزن ما خوشحال میشیم دوستار شما خادم ابالفضل العباس(ع)

خادم ابالفضل العباس(ع)
ساعت1:09---30 فروردين 1392
سلام مهران جون از این که به وبلاگ مون سر زدی و نظرت رو گذاشتی خوشحال شدم لازم دونستم که بگم وبلاگ زیبای داری فقط مشکل اینجاست یکم وبلاگت رو شلوغ کردی مثل وبلاگ دخترای عاشق یه چیز دیگه وبلاگت رو به روز کن و بازم به وبلاگ ما سر بزن ما خوشحال میشیم دوستار شما خادم ابالفضل العباس(ع)

هیئت الشهداء قزوین
ساعت16:43---16 بهمن 1391
سلام آقا مهران وبلاگ منم موضوعش تو مایه های وبلاگ خودته قالبشم شبیه همه
من لینکت میکنم لطفا تو هم لینکم کن
به وبلاگ منم سر بزنی و نظر بدی خوشحال میشم
ممنون
سجاد محمدی
هیئت الشهداء قزوین


سرباز گمنام
ساعت11:05---13 بهمن 1391
پادگان (شهيدان دوران) همسنگر مي طلبد
----------------------------------------------
ما با کسي جنگ نداريم ـــ ولي اگر مجبور شويم باکي از مرگ نداريم
هل من مبارررررررز
(اگه حاضريد براي اسلام و رهبرتان جان فدايي کنيد ...بسم الله...ا)
براي تبادل لينک آماده ايم
يا علي


aliii
ساعت21:03---7 آذر 1391
خوب داری پیشرفت میکنی.وبلاگت عالیه


پاسخ:نظر لطفته پسر عمه جون؛باز هم به وبلاگم سر بزن؛خوشحال شدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:میلاد پیامر (ص), توسط مهران